Пълно Ръководство за Дигитален Маркетинг на Локален Бизнес, Част 4 – SEO

SEO-то е не по-малко важен канал за местните бизнеси. Когато на някого му трябва нещо, той, разбира се, го търси в Google на първо място. За да се привлечете търсещ трафик в Google, можете да използвате Google Search Ads, вместо да работите по SEO. Но разбира се, едва ли някога рекламите ще станат безплатни. Когато…

Виж цялата статия →

Пълно Ръководство за Дигитален Маркетинг на Локален Бизнес, Част 3

Това е 3-а част от ръководството за дигитален маркетинг за локални бизнеси.  Част 2 на тема онлайн реклама и имейл маркетинг можете да прочетете тук, а за да видите част 1 с въведението и две допълнителни теми, кликнете тук. За съдържанието А какви трябва да бъдат рекламите, постовете и имейлите? За какво е най-добре да…

Виж цялата статия →

Пълно Ръководство за Дигитален Маркетинг на Локален Бизнес, Част 2

Това е 2-ра част от поредицата ни от статии за дигитален маркетинг на локални бизнеси. Част 1 с въведениeто и допълнителни фактори, които трябва се вземат под внимание, можете да видите тук. В тази статия ще ви разкажем за основните техники за привличане на нова и клиентела, както и за оптималния начин да накараме клиентите…

Виж цялата статия →

Пълно Ръководство за Дигитален Маркетинг на Локален Бизнес, Част 1

Новите възможности за местния бизнес Днес е 2020 година и използването онлайн маркетинга като основен източник на продажби стремително расте. Огромно количество бизнеси (не само онлайн магазините) успяват и се разрастват благодарение на социалните мрежи, търсачките и имейл. Не са изключение и локалните бизнеси, опериращи в едно населено място, без значение дали са ресторанти, кафенета,…

Виж цялата статия →

5 Актуални Интернет Маркетинг Техники за 2020

Истинските експерти в онлайн маркетинга никога не залагат на недоказани и нетествани методи. Освен ако не експериментират, те разчитат само на сигурни техники, които са били тествани множество пъти. В тази статия ще разгледаме 5 такива техники и ще ви дадем някои насоки за прилагането им. Ето ги и тях: Техника #1 – Използване на…

Виж цялата статия →

Опасни Митове в Дигиталния Маркетинг, които Могат да ни Струват Много

Дигиталният маркетинг съществува вече две десетилетия. Това може да звучи много, но в сравнение с “обикновения” маркетинг, 20 години са наистина малко. Нека отбележим и факта, че това, което виждаме сега се е образувало именно последните няколко години. Това прави онлайн маркетингът уязвим към митове и предразсъдъци, противоречащи на истината. Вярвайки в тях, можем не само…

Виж цялата статия →

За Какво Са UTM Линковете и Как Да Ги Използваме

В дигиталния маркетинг е изключително важно да се следят резултатите от всяка дейност, точно за това се използват UTM линковете.  Те представляват линкове с параметри, водещи към сайта на бизнеса. Тези параметри съдържат информация за източника на трафик.  С помощта на UTM линковете, системите за аналитика (като Google Aalytics) разпознават откъде идват посещенията на сайта.…

Виж цялата статия →

6 Най-ефективни Автоматизирани Имейл Кампании за Повече Продажби

Имейл маркетингът е много ефективен начин да се увеличат продажбите на един бизнес и това няма да се промени скоро. Има 2 основни вида имейл кампании – регулярни и автоматизирани.  Платформите за имейл маркетинг имат различни собствени термини за тях, но принципът е един и същ. Регулярните кампании се подготвят и изпращат само веднъж, това…

Виж цялата статия →

11 Полезни и Безплатни Онлайн Инструмента за Маркетолози през 2020

Всяка професия изисква своите инструменти. Лекарят има слушалки и аптечка, а маркетологът – сайтове, програми и разширения, които пестят време и усилия. Понякога тези средства предоставят и данни, които няма как иначе да видим.  В тази статия ще посочим 11 полезни инструмента, които могат да са от голяма полза на всеки маркетолог. Сред тях няма…

Виж цялата статия →

Основни термини и абревиатури в дигиталния маркетинг

Всеки маркетолог днес рано или късно се среща с абревиатурите и термините на дигиталния маркетинг. На този етап много се стряскат поради количеството и сложността на пръв поглед. Някои си мислят, че има начин да работят и успяват без да ги знаят, което е голяма грешка. Те са в основата на онлайн маркетинга и трябва…

Виж цялата статия →

Page 1 of 3