5 Начина Да Увеличим Популярността На Страницата Ни Във Фейсбук

facebook populqrnost

В днешно време Фейсбук страницата е задължителна за всеки бизнес и може да направи разликата между това да имате или нямате голямо количество клиенти и продажби. В същото време, ако си собственик на малък или среден бизнес и нямаш човек, който да ти управлява страницата, е много трудно да следиш всички промени, трендове и иновации, които излизат буквално всеки ден. Как тогава да си популяризирате страницата? Предлагаме Ви пет начина:

Използвайте видео.

Видеото е един от най-добрите начини да ангажирате аудиторията във Фейсбук. Фейсбук вече дава възможност, чрез Facebook Live, да се включите дори на живо, с което да привлечете още повече вниманието на хората, които са Ви харесали страницата.

Брандирай профилната снимка и тази на корицата.

Профилната снимка е първата и може би най-важна снимка, която всеки един потребител във Фейсбук вижда. Тя, заедно със снимката на корицата, ще оставят първо впечатление на потребителя, което е ключово за Вашата страница и бизнес. Ако тези снимки не са достатъчно добри, обикновеният потребител няма да кликне и няма да се превърне от потребител в реален клиент.

Популяризирай най-добрите публикации с реклами.

Новите аугуритми на Фейсбук не позволяват на Вашите публикации да достигнат повече от 3-4% (в изключително редки случаи до 5%) от потребителите, харесали страницата Ви. Единственият начин да се преборите с този факт е да използавте платена реклама във Фейсбук.

Ангажирайте аудиторията

Всеки от нас е виждал или е поддържал страница, в която публикациите са неангажиращи и почти никой не ги харесва или коментира. Неангажиращите постове водят и до аудитория, която няма да се интересува от Вашите продукти или услуги. Задаването на въпроси или създаването на кампании е добър начин за привличане на внимание.

Не споделяйте неща, които нямат нищо общо с Вашата ниша.

Нишата е изключително важна и не бива да се рискува с нея. Ако сте собственик на заведение (отнася се и за почти всеки друг вид бизнес), не е хубаво да споделяте неща, които нямат нищо общо с вашата ниша. Публикации свързани с политика, спорни събития, сексизъм, расизъм и други няма да се отразят добре на Вашия бизнес, независимо колко сте компетентни по темата.

 

Автор: Виктор Стоилов,

Основател и собственик на „Маркадемикс“ ЕООД – компания за онлайн маркетинг, помагаща на бизнеси да се популяризират или да увеличат своите приходи, използвайки най-новите иновации и трендове в онлайн маркетинг средите.

Екип DigitalAcademy.bg on Instagram
Екип DigitalAcademy.bg
Digital Academy предоставя актуална и практически приложима информация на хора, занимаващи се с онлайн бизнес и дигитален маркетинг.
About The Author

Екип DigitalAcademy.bg

Digital Academy предоставя актуална и практически приложима информация на хора, занимаващи се с онлайн бизнес и дигитален маркетинг.

Leave A Response

* Denotes Required Field